immateriaalioikeus

immateriaalioikeus

Vain sisäänkirjautuneena voit lisätä tämän tuotteen ostoskoriin. Kirjaudu tästä
  • 2024

    Lisenssisopimusoikeuden perusteet Digikirja

    Rainer Oesch

    Miksi lisenssisopimuksia tehdään? Mitä käyttölupa on ja mitä se ei ole? Missä kulkevat sopimusvapauden rajat lisensseissä? Mitä jokaisen tulisi tietää erityisesti teollis- ja tekijänoikeuksien luovutuksista? Näihin ja moniin muihin lisenssioikeudellisiin kysymyksiin tarjoaa vastauksia oppaan ja tietokirjan luonteinen teos, jossa käydään läpi immateriaalioikeuslisenssien yleiset oikeudelliset periaatteet ja puheena olevien sopimusten päärakenteet.

    98,45 sis. alv. Lisää koriin
  • 2024

    Lisenssisopimusoikeuden perusteet

    Rainer Oesch

    Miksi lisenssisopimuksia tehdään? Mitä käyttölupa on ja mitä se ei ole? Missä kulkevat sopimusvapauden rajat lisensseissä? Mitä jokaisen tulisi tietää erityisesti teollis- ja tekijänoikeuksien luovutuksista? Näihin ja moniin muihin lisenssioikeudellisiin kysymyksiin tarjoaa vastauksia oppaan ja tietokirjan luonteinen teos, jossa käydään läpi immateriaalioikeuslisenssien yleiset oikeudelliset periaatteet ja puheena olevien sopimusten päärakenteet.

    98,45 sis. alv. Lisää koriin
  • 2023

    Patenttien arvo ja arvonmääritys Digikirja

    Charlotta Henriksson

    Tuoreita ratkaisuja patenttien arvonmäärityksen haasteisiin! Patenttien arvoa ja arvonmääritystä oikeusnormien tulkinnan ja soveltamisen näkökulmasta käsittelevä teos tarjoaa sekä teoriaa että käytännön ratkaisuja. Löydät teoksesta tietoa arvonmäärityksen perusteista, uusia oikeudellisia tulkintoja aiheesta ja paljon esimerkkejä. Kattava teos tukee patenttien arvostamista sekä juristien että arvonmäärityksen asiantuntijoiden käytännön työssä. Teoksessa tarkastellaan patenttien arvonmääritystä sekä yleisellä tasolla että tarkentaen […]

    123,33 sis. alv. Lisää koriin
  • 2023

    Patenttien arvo ja arvonmääritys

    Charlotta Henriksson

    Tuoreita ratkaisuja patenttien arvonmäärityksen haasteisiin! Patenttien arvoa ja arvonmääritystä oikeusnormien tulkinnan ja soveltamisen näkökulmasta käsittelevä teos tarjoaa sekä teoriaa että käytännön ratkaisuja. Löydät teoksesta tietoa arvonmäärityksen perusteista, uusia oikeudellisia tulkintoja aiheesta ja paljon esimerkkejä. Kattava teos tukee patenttien arvostamista sekä juristien että arvonmäärityksen asiantuntijoiden käytännön työssä

    123,33 sis. alv. Lisää koriin
  • 2021

    Laki tekijänoikeuden yhteishallinnoinnista – kommentaari ja käsikirja. Digikirja

    Martti Kivistö Valtteri Niiranen

    Kirja on kattava ja käytännönläheinen kommentaari tekijänoikeuksien yhteishallinnoinnista. Se sisältää yhteishallinnointilain systematiikkaa noudettavan pykäläkohtaisen analyysin lain sisällöstä sekä käytännön esimerkkejä lain soveltamisesta. Kirjan tekijöillä on vuosien käytännön kokemus tekijänoikeuksien hallinnoinnista ja yhteishallinnointiorganisaatioiden johtotehtävistä.

    95,35 sis. alv. Lisää koriin
  • 2021

    Laki tekijänoikeuden yhteishallinnoinnista – kommentaari ja käsikirja

    Martti Kivistö Valtteri Niiranen

    Kirja on kattava ja käytännönläheinen kommentaari tekijänoikeuksien yhteishallinnoinnista. Se sisältää yhteishallinnointilain systematiikkaa noudettavan pykäläkohtaisen analyysin lain sisällöstä sekä käytännön esimerkkejä lain soveltamisesta. Kirjan tekijöillä on vuosien käytännön kokemus tekijänoikeuksien hallinnoinnista ja yhteishallinnointiorganisaatioiden johtotehtävistä.

    95,35 sis. alv. Lisää koriin
  • 2017

    Viestinnän lait

    Pirkko Pesonen

    Viestinnän lait -teos esittelee keskeiset viestintää säätelevät lait ja säännöt. Teos antaa kattavan kuvan etenkin tietoverkoissa tapahtuvan viestinnän rajoista, vastuusta ja seuraamuksista. Kuka vastaa sosiaalisessa mediassa tapahtuvan viestinnän sisällöstä? Mitkä ovat sananvapauden rajat? Mitä rikkomuksista seuraa?

    74,41 sis. alv. Lisää koriin
  • 2012

    Yritysviestinnän säännöt

    Pesonen Pirkko

    Yritysviestinnän säännöt -teos selvittää, miten laki säätelee suullista, kirjallista ja sähköistä yritysviestintää sen eri muodoissa. Mitä tietoja yritys voi tallentaa rekistereihinsä ja mihin saatuja tietoja voi käyttää? Mistä asioista henkilöstölle, asiakkaille ja osakkeenomistajille pitää tiedottaa – milloin ja miten tiedot tulee antaa? Miten hyödyntää viestinnässä sosiaalista mediaa, ja miten antaa raamit sen käytölle?

    63,63 sis. alv. Lisää koriin