Yritysviestinnän säännöt
Yritysviestinnän säännöt -teos selvittää, miten laki säätelee suullista, kirjallista ja sähköistä yritysviestintää sen eri muodoissa. Mitä tietoja yritys voi tallentaa rekistereihinsä ja mihin saatuja tietoja voi käyttää? Mistä asioista henkilöstölle, asiakkaille ja osakkeenomistajille pitää tiedottaa – milloin ja miten tiedot tulee antaa? Miten hyödyntää viestinnässä sosiaalista mediaa, ja miten antaa raamit sen käytölle?
Runsaasti oikeustapauksia ja käytännön esimerkkejä sisältävästä kirjasta on helppo etsiä vastauksia erilaisiin viestintäongelmiin.
Yritystoiminta on eri tahojen keskinäistä viestintää. Siksi kaikkien siihen osallistuvien on syytä tuntea tietojen käytön rajat ja viestintään kuuluva vastuu. Yritysviestinnän säännöt on ajankohtainen tietopaketti markkinoinnin, myynnin ja viestinnän tehtävissä toimiville.
Tekijä
Teoksen kirjoittaja Pirkko Pesonen on oikeustieteen lisensiaatti, varatuomari ja asianajaja, joka on erikoistunut työ- ja viestintäoikeuteen.
”Minusta kirja oli vilpittömästi kiinnostava. Olen varma, että moni yritys hankkii teoksen käsikirjastoonsa, ja monet yksityiset ihmiset myös. Tämä naamakirjakuume ja crowdsourcing-buumi ovat saaneet ihmiset kiinnostumaan omista oikeuksistaan ja varsinkin siitä, mitä uskaltavat julkisesti sanoa ja mitä ei.”
-YM Tiina Ruulio, Julkaisija-lehden päätoimittaja, vapaa toimittaja.
Ulkoasu | Pehmeäkantinen |
---|---|
Varastotilanne | Varastossa |
Tuotetyyppi | Painetut kirjat |
ISBN | 978-951-37-6089-2 |
Painos | 1. |
Julkaisija | Edita Publishing Oy |
Kirjastoluokka | 33.3 |
Sivumäärä | 378 |
Julkaisuvuosi | 2012 |
Tekijä / Tekijät | |
Julkaisupäivämäärä | 9.2.2012 |