Siirry sisältöön
  • Edilex
  • Juridinen kirjallisuus
  • Lakikoulutukset
      Lakikoulutukset
    • Tilauskoulutukset
  • Verkkopalvelut
  • Ajankohtaista
  • Verkkokauppa
  • Ota yhteyttä
  • Ota yhteyttä
Edilex Lakitieto
  • Edilex
  • Juridinen kirjallisuus
  • Lakikoulutukset
    • Tilauskoulutukset
  • Verkkopalvelut
  • Ajankohtaista
  • Verkkokauppa
  • Kirjaudu sisään
Twitter LinkedIn Facebook

Koti » Verkkokauppa » Markkinointi ja viestintä » Kirjat » Brändikäsikirja

2021

Brändikäsikirja

Sisältyy vain digikirjastoon

Digikirjat
Brändikäsikirja

Brändistä puhutaan yhä enemmän, mutta vielä ei tiedosteta riittävän hyvin, mitä se tarkoittaa ja vielä harvempi ymmärtää, miten siitä voi saada vahvan kilpailukeinon yhä kovenevassa kilpailussa. Kirja kertoo, kuinka yritys voi kehittää yritysbrändiään Brändin kirkastus -ohjelman avulla. Lisäksi se kertoo laajemmin brändistä, sen tarkoituksesta ja merkityksestä.

Brändin kirkastus -ajattelu perustuu siihen, että yrityksen brändi ei voi olla merkityksellinen asiakkaille ennen kuin se on sitä omalle porukalle. Brändin rakennus aloitetaan yrityksen sisältä, ja kun jokainen työntekijä tietää, mistä on kyse, vasta sitten on asiakkaiden vuoro. Helposti käyttöönotettava Brändin kirkastus -malli on tehty yrityksille, jotka haluavat nostaa koko toiminnan, kaikilla mittareilla mitattuna, seuraavalle tasolle, jossa brändi on asiakkaiden silmissä tunnettu ja vakuuttava tuotteiden tai palvelujen tarjoaja.

Brändin kirkastus -malli on kokonaisvaltainen ja käytännönläheinen tapa kehittää brändistä menestystekijä. Helposti lähestyttävän ja viihdyttävän teoriaosion lisäksi teos sisältää käytännöllisiä harjoituksia ja oivalluttavia esimerkkejä, joita voi käyttää apuna, kun yrityksen brändiä kehitetään pidemmällä tähtäimellä.

Teos sopii yrittäjille, toimitusjohtajille, markkinoinnista vastaaville sekä markkinoinnin ja viestinnän suunnittelijoille, joiden tehtävänä on jatkuvasti tutkia, mihin oma yrityskuva on kehittymässä ja miten muut kokevat yrityksen brändin. Lisäksi kirjasta hyötyvät niin aloittelijat, kuten opiskelijat, kuin kokeneemmat konkaritkin, tai ketkä tahansa, jotka ovat kiinnostuneita markkinoinnista ja viestinnästä.

Tuotetyyppi

Digikirjat

Sivumäärä

154

Julkaisuvuosi

2020

Tekijä / Tekijät
  • Pekka Ruokolainen
Julkaisija

Kauppakamari

Kirjastoluokka

69.3

Julkaisupäivämäärä

13.4.2021

Brändikäsikirja

Twitter LinkedIn Facebook
Edilex Lakitieto

Asiakaspalvelu

Avoinna ma klo 9–16, ti-pe klo 8–16

010 665 2477asiakaspalvelu.lakitieto@edilex.fi
EdilexJuridinen kirjallisuusLakikoulutuksetVerkkopalvelutAjankohtaistaVerkkokauppa
TwitterLinkedInFacebookInstagram

© Edilex Lakitieto Oy • Tietosuojakäytäntö • Toimitus- ja käyttöehdot • Evästeasetukset