Key Account Management – kasvata yrityksesi avainasiakkuuksia
Sisältyy vain digikirjastoon
Yrityksen avainasiakkuudet tuovat merkittävän osan sen liikevaihdosta. Kasvattaakseen liikevaihtoaan merkittävästi yrityksen on kyettävä hoitamaan ja kehittämään avainasiakkuuksiaan.
Kirja antaa ohjeita avainasiakkuuksien systemaattiseen johtamiseen ja kehittämiseen. Systemaattisuuden lisääminen avainasiakkuuksien johtamisessa parantaa liiketoiminnan ennustettavuutta, kasvua ja kannattavuutta.
Teoksen avulla lukija lisää tietämystään avainasiakkuuksien valintakriteereistä ja avainasiakasjohtamisen konseptoinnista perustuen liiketoiminnalle asetettuihin tavoitteisiin. Kirja antaa vinkkejä avainasiakkuuksien johtamisen organisoimisesta, siihen liittyvän osaamisen ja kyvykkyyden kehittämisestä sekä viestinnästä ja systemaattisesta kehittämisestä. Lisäksi se antaa konkreettisia ohjeita avainasiakastyön suunnitteluun, toteutukseen ja jatkuvaan kehittämiseen.
Kirja on tarkoitettu ensisijaisesti B2B-yritysten avainasiakaspäälliköille, myyntijohdolle, ylimmälle johdolle ja liiketoiminnan kehittäjille.
Tuotetyyppi | Digikirjat |
---|---|
Sivumäärä | 202 |
Julkaisuvuosi | 2019 |
Tekijä / Tekijät | |
Julkaisija | Kauppakamari |
Kirjastoluokka | 69.3 |
Julkaisupäivämäärä | 13.4.2021 |